سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کرکره برقی در تهران با خدمات پس از فروش و گارانتی

 

گروه صنعتی و تولیدی نوین پارس متشکل از جمعی از تولیدکنندگان و فعالان بازار کرکره اتوماتیک می باشد. برخی از ما نیز مانند بسیاری از مراجعه کنندگان به این سایت در برهه ای از زمان سختی ها و پیچیدگی ها و سردرگمی ناشی از نوسانات و تفاوت قیمت در بازار را چشیده ایم و به خوبی میدانیم در بازار شلوغ کنونی خرید کاری بس پردغدغه زمان بر و گیج کننده است. از این رو بر آن شدیم به عنوان افرادی که توانائی تولید وتامین کلیه اجزا و متعلقات کرکره های اتوماتیک با کیفیت بالا را دارند ضمن بررسی عمیق بازار خرید و فروش به ایجاد و راه اندازی این پایگاه مجازی بپردازیم.

شرکت درب اتوماتیک و کرکره برقی نوین پارس در ، با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش محصولات مرتبط با کلیه درب های اتوماتیک و نیز انواع کرکره برقی و کرکره برقی فولادی دارای تجربه کاری همراه با رزومه مناسب آمادگی دارد کلیه پروژه های مرتبط را برای اشخاص حقیقی و شرکت ها در سراسر کشور اجرا و پشتیبانی نماید. هر چند نهایت تلاش خود را کرده ایم که به حداکثر سادگی در انتخاب و ارائه کرکره های اتوماتیک دست پیدا کنیم همواره مشتاق دریافت پیشنهادات شما عزیزان هستیم. خواهشمند است نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

 

کرکره برقی نوین پارس

 

نوین پارس تولیدکننده کرکره برقی استاندارد در ایران ، تولید کننده انواع تیغه کرکره اتوماتیک ، تولید و پخش انواع درب های اتوماتیک برقی در ایران ، فروش درب های کرکره ای اتوماتیک به همکاران درب اتوماتیک ، پروفیل استاندارد 60/63 اکسترود با بهترین کیفیت رنگ ، فروش انواع تیغه کرکره برقی آلومینیوم (80 تخت , 80 قوس , 100 قوس , 60 قوس , 80 کرش جدید) ، فروش کلیه متعلقات و یراق الات کرکره های آلومینیومی اتوماتیک ، ارائه بهترین قیمت و کیفیت ، ارائه بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش ، ارسال به تمامی نقاط کشور و اعطای نمایندگی ، پخش کرکره برقی اتوماتیک در ایران ، کرکره برقی جهت اماکن اداری و فایل های اداری ، نصب و تعمیر کرکره برقی در تهران و شهرستان ها.

نوین پارس یکی از بزرگترین مراکز فروش یراق آلات کرکره برقی نظیر تیغه ، موتور کرکره برقی و سایر یراق آلات و لوازم جانبی مورد استفاده در ساخت و نصب کرکره برقی در تهران و شهرستان ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22000830-021 و 02122611575 تماس بگیرید.