سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرکره فولادی

 

 

کرکره برقی فولادی

کرکره فولادی :

کرکره برقی فولادی جزء کرکره ای غلتکی صنعتی بوده که از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند. به دلیل داشتن یک تخته فولادی گالوانیزه با پوست دوتایی با تزریق عایق دارای مقاومت ، استحکام و امنیت بالایی هستند .

تفاوت کرکره برقی فولادی با کرکره برقی معمولی چیست؟

 

مزایای کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره برقی معمولی :

کرکره برقی فولادی از تیغه و ریل های فولادی درست شده اند . در نتیجه مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند .

کرکره های معمولی به مرور زمان دچار فرسایش می شوند اما کرکره های فولادی در برابر تابش نور خورشید و سایر عوامل جوی به دلیل اینکه دارای روکش گالوانیزه هستند مقاوم بوده و از خاصیت ضدفرسایشی برخوردارند.

کرکره های فولادی با گذشت زمان و در اثر شستشو و عوامل فرسایی دیگر رنگ خود را ازدست می دهند اما کرکره های برقی فولادی به دلیل گالوانیزه بودن دارای رنگ ثابتی هستند .

کرکره های فولادی به دلیل مقاومت بالای فولاد به نوعی کرکره ضد سرقت محسوب می شود و برای اماکنی که امنیت بالا در اولویت است می تواند کاربرد داشته باشد .

کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره های معمولی دارای عمر بالایی است .

معایب کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره برقی معمولی :

هر چند که در مقام مقایسه مزیت های کرکره برقی فولادی به کرکره های معمولی می چربد ، اما برای این که تصمیم بگیرید که کرکره برقی فولادی را برای خرید کرکره برقی انتخاب کنید باید با معایب این کرکره نیز آشنا شوید :

داشتن سرو صدای زیاد هنگام باز و بسته کردن این کرکره های یکی از بارزترین عیب های این نوع از کرکره ها محسوب می شود . به همین دلیل گزینه مناسبی جهت استفاده در منازل مسکونی و درب پارکینگ های ساختمان ها نمی تواند باشد و بیشتر در اماکن صنعتی و کارگاهی نصب و استفاده می شود . علت این سرو صدای زیاد هم به خاطر نوع تیغه ی کرکره و وجود قوس در قلاب های تیغه می باشد .

ایراد دیگری که می توان برای کرکره برقی فولادی عنوان کرد هزینه بالا خرید و نصب این کرکره نسبت به کرکره های معمولی است که البته با توجه به عمر بالای آن ها در دراز مدت انتخاب این نوع از کرکره ها می تواند مقرون به صرفه باشد .

محاسبه قیمت کرکره برقی فولادی :

همانند کرکره برقی های معمولی نسبت به مساحت مکانی که کرکره نصب می شود ، ضخامت تیغه و گالوانیزه بودن آن ، نوع موتور و … قیمت این کرکره ها متغیر است . اما نکته ای که باید مدنظر قرار بدهید این است که هنگام خرید با دادن هزینه بالاتر کرکره فولادی باکیفیت و مرغوب خریداری کنید چرا که کرکره های فولادی ارزان قیمت بعد از مدتی دچار خرابی شده و اسباب ناراحتی و زحمت شما را فراهم می کنند .

کرکره فولادی برای چه مکان هایی مناسب است ؟

همان طور که در بالا اشاره شد این کرکره ها دارای سروصدای زیادی هستند به همین دلیل بیشتر برای مکان های صنعتی ، کارگاه ها ، انبارها ، درب های گاراژ و پارکینگ ها کاربرد دارند .

خرید کرکره برقی فولادی :

حال با توجه به مطالب گفته شده و با در نظر گرفتن انتظاری که از کرکره برقی دارید می توانید تصمیم بگیرید کرکره فولادی بهتر است یا کرکره برقی معمولی؟

نصب کرکره فولادی :

جهت نصب کرکره های فولادی از آن جا که آشنایی با اجزا و قطعات کرکره برقی و همچنین تخصص در مسائل فنی لازم است لذا حتما باید از یک تکنسین ماهر و باتجربه کمک گرفت .

شرکت نوین پارس افتخار دارد به عنوان بزرگترین و مجهزترین و معتبرترین تولید کننده کرکره برقی و درب های اتوماتیک در کشور با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات تمام اتوماتیک مطابق با استانداردهای جهانی در ساخت ، تولید و نصب و راه اندازی انواع درب های صنعتی کرکره فولادی ، کرکره برقی فولادی ضد سرقت و درب اتوماتیک ، همچنین خدمات سرویس و نگهداری و  تعمیر کرکره برقی و راهبند اتوماتیک ، درب پارکینگ زومر فعالیت دارد .
کرکره برقی شرکت نوین پارس از شمش های آلومینیوم سخت و مرغوب با آلیاژ 6063 در دو نوع اکسترودی و رول فرم ساخته شده است و تنوع رنگی مطابق سلیقه ( رنگ آمیزی الکترو استاتیک ) تیغه ها در انواع یک جداره و دو جداره و پانچی و ضد سرقت با قابلیت استفاده در پارکینگها را دارا می باشد و امکان رهایی و حرکت دستی را در صورت قطع برق دارد طراحی اصولی و استحکام این نوع تیغه ها از نظر فرم ، امکان استفاده در کاربردهای مختلف از جمله پنجره ، درهای پارکینگی و فروشگاهی و صنعتی را امکان پذیر می سازد .

=================================================================

مجموعه تولیدی پارس نوین امیدوار است با ارائه تولیدی کیفی در خصوص کرکره برقی آلومینیومی همواره نام خود را در بالاترین سطح تولید و نصب و راه اندازی کرکره برقی در ایران مطرح نماید.

آدرس سایت ما جهت مشاهده محصولات بیشتر : kerkerehbarghico.com