سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر کرکره برقی

شرکت کرکره برقی نوین پارس با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش محصولات مرتبط با کلیه درب های اتوماتیک و نیز انواع کرکره های برقی دارای تجربه کاری همراه با رزومه مناسب می باشد و آمادگی دارد کلیه پروژه های مرتبط را برای اشخاص حقیقی و شرکت ها در سراسر کشور اجرا و پشتیبانی نماید.

تعمیر کرکره برقی شبانه روزی در تهران

عیب یابی کرکره برقی

مشکلات کرکره برقی

تعمیرات کرکره برقی تهران

بالا نرفتن کرکره برقی

نگهداری کرکره برقی

خدمات کرکره برقی نوین پارس :

خدمات کرکره برقی نوین پارس شامل خدمات اجرا و نصب کرکره برقی ، خدمات پس از فروش کرکره برقی ، عیب یابی و تعمیر کرکره برقی که شامل تعمیرات موتور کرکره برقی ، تیغه و شفت کرکره برقی ، ریل و مویی و کپس ، اندی کپ ، رسیور و صفحه پلیت ، UPS و … همچنین تعویض قطعات معیوب می باشد که در تهران ( تعمیر کرکره برقی در غرب تهران ، تعمیر کرکره برقی در شمال تهران ، تعمیر کرکره برقی در شرق تهران ، تعمیر کرکره برقی در مرکز و جنوب تهران ) و شهرستان های اطراف آن ( کرج ، شهریار ، ری ، ورامی و … ) با تیم متخصص و مجرب با هماهنگی قبلی و مناسب ترین قیمت ارائه می شود .

گروه صنعتی ” نوین پارس” با بهره گیری از پرسنل کارآزموده و جوان آماده ارائه خدمات و تعمیر و رفع مشکل کرکره برقی شما می باشد.جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه تعمیر کرکره برقی با شماره تلفن های 02122611575 و 02122000830 تماس بگیرید.

تعمیرات کرکره برقی در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه

از آن جایی که ارائه خدمات در زمینه تعمیر و نگهداری کرکره های برقی نیازمند تخصص و مهارت و دقت بالایی می باشد و کاری کاملا تخصصی بوده ، باید تکنسین با تمامی اجزا و قطعات و لوازم جانبی و متعلقات آن کاملا اشنایی داشته باشد . اولویت تیم نوین پارس تعمیر قطعات کرکره برقی می باشد اما در صورت لزوم و نیاز به تعویض ، قطعات کرکره برقی با قطعات اورجینال و اصلی تعویض می شوند . تمامی ایرادات موجود در انواع کرکره برقی در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم فنی ما قابل رفع می باشد و ما این تضمین را به شما می دهیم که بدون هیچ هزینه اضافی می توانید تا مدت ها از این ابزار کاربردی بهترین استفاده را کنید.

مشکلاتی که ممکن است صاحبان کرکره برقی با آن مواجه شوند که نیاز به تعمیر داشته باشد می تواند یکی از موارد زیر باشد :

– اندکپ ممکن است بیشترین خرابی را در بین قطعات کرکره برقی داشته باشد اما خوشبختانه تمامی قطعات آن قابل تعویض و تعمیر می باشد .

– یکی از مشکلاتی که ممکن است برای مصرف کننده محترم پیش بیاید گیر کردن کرکره برقی می باشد ، که علت آن از غلتک خارج شدن کرکره می باشد که باعث می شود کرکره خوب عمل نکند و گیر کند و یا اینکه احتمال دارد در چرخ دنده های غلتک شیبی بوجود آمده باشد که باعث شود غلتک به سمت پایین کشیده شود . جهت رفع این مشکل می توانید یک تکان شدید یا در واقع ضربه به کرکره وارد نمایید تا سمت دیگر آن به پایین بیاید و شیب بوجود آماده برطرف شود . اما امکان اینکه برروی هم متراکم شود بوجود می آید .

– یکی دیگر از مشکلات می تواند بالا نرفتن کرکره برقی و یا پایین نیامدن کرکره برقی و یا کار کردن کرکره برقی با سرو صدای زیاد باشد .

– فنر کرکره برقی شکسته شده باشد .

– بردهای جک کرکره برقی نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد .

– خلاصی کرکره برقی ممکن است دچار مشکل شده باشد .

– خرابی ریموت کنترل کرکره برقی

– خرابی رسیور کرکره برقی

– خرابی شفت کرکره برقی

– خرابی چشمی کرکره برقی

– شکستن تیغه کرکره برقی

– خرابی و یا سوختن موتور کرکره برقی

–  ریل ، مویی ، کپس ، صفحه پلیت ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد .

در نهایت توصیه ما به شما این است که خودتان وارد عمل نشده و از طرفی از افرادی که در این رشته تخصصی ندارند استفاده نکنید و با متخصصین و تکنسین های مجرد ما هماهنگ کرده و کار را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

اجزا تشکیل دهنده کرکره برقی :
تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی

موتورهای قابل ارائه به مشتریان توسط شرکت نوین پارس در کرکره برقی شامل موتورهای تیوبلار ( توبولار ) و ساید می باشد که این دو سبک موتور شامل مدل های مختلفی می باشد که شرکت نوین پارس با توجه به تجربه کاری چندین ساله خود در زمینه نصب و راه اندازی کرکره های برقی ، چند مدل را بیشتر از همه کار کرده و به مشتریان ارائه می دهد . که با ضمانت و خدمات پس از فروش بوده و به دلیل کیفیت بالای آنها در صورت استفاده درست و رعایت نکات ایمنی نیازی به تعمیر و یا تعویض کرکره برقی نخواهید داشت .

مطمئناً کیفیت این نوع مدل از موتورها بالا بوده و عمر بالایی نیز دارند و رضایت مشتریان را دربر خواهد داشت از موتورهای توبولار در ابعاد پایین و ارتفاع کم در کرکره برقی استفاده میشود و هزینه آن مقرون به صرفه است لذا از موتورهای ساید در جاهای پرتردد و یا ابعاد بالا بهره برداری می گردد و هزینه این نوع از موتورها بالاتر از نوع توبلار می باشد.

یکی از اجزا تشکیل دهنده کرکره برقی تیغه ی کرکره برقی می باشد که در هنگام باز شدن کرکره برقی تیغه ها رول می شوند و در هنگام بسته شدن کرکره تیغه ها از حالت رول خارج شده و به صورت یک تکه باز می شوند . تیغه ها براساس جنس به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند . تیغه های آلومینیومی ، تیغه پانچ دار ، تیغه غضروف دار ، تیغه فوم دار ،تیغه فاف پلی کربنات نمونه هایی از تیغه ای کرکره برقی هستند .

بردهای جک کرکره برقی ، ریل ، مویی ، کپس ، اندی کپ ، صفحه پلیت ، شفت کرکره برقی ، رسیور کرکره برقی ، ریموت کنترل و … از دیگر قطعات به کار رفته در یک کرکره برقی می باشد .

نگهداری کرکره برقی :

از جمله مواردی که در نگهداری از کرکره های برقی  و درب های اتوماتیک باید مورد توجه قرار گیرد، روغن کاری آن ها می باشد. با انجام روغن کاری شیارها و زنجیرها و همچنین چرخ دنده ها و قفل کرکره شما به صورت کاملا روان و راحت و بدون گیر کردن و مشکلی بالا و پایین می رود.

 

روغن کاری کرکره برقی