سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نوع ریموت کرکره برقی

ریموت کرکره برقی چیست؟

ریموت کرکره برقی وظیفه فرمان دادن به موتور کرکره برقی جهت بالا و پایین بردن کرکره برقی را برعهده دارد و دیگر نیازی به بالا و پایین بردن دستی کرکره و استفاده از نیروی انسانی نمی باشد . در حال حاضر در بازار سه نوع ریموت کنترل کرکره برقی وجود دارد :

یکی ریموت کنترل لرنی یا کدلرنینگ است ، دومی ریموت کنترل دیپ سوئیچی و سومی مدل بلوتوثی است .

1? ریموت کنترل کد لرنینگ :

در خصوص ریموت کنترل کد لرنینگ معمولا برای تنظیم کردن ریموت های این چنینی می بایست درب رسیور را باز کرد و کلید شناساندن ریموت را پیدا کرد و به مدت دو ثانیه آن را فشار داده و سپس رها کرد یک عدد ال ای دی داخل رسیور روشن میشود و بلافاصله کلید اول ریموت را دوثانیه فشار دهید ال ای دی رسیور با چند چشمک پذیرش و تایید ریموت را اعلام می نماید و به اینصورت ریموت شما با رسیور یا همان هسته مرکزی (دستگاه مرکزی) تنظیم و ست شده است .

2? ریموت کنترل دیپ سوئیچی :

نحوه دیگر تنظیم کردن ریموت کرکره برقی ریموت کنترل دیپ سوئیچی است که اغلب در موتورهای ساید مورد استفاده در کرکره برقی استفاده میگردد در این نوع مدل از این سیستم در ابتدا بایستی درب ریموت را باز کرد برای این عمل می بایست پشت ریموت که پیچ های ریزی در آن وجود دارد را باز نمود تا برد و یا کیت اصلی ریموت را با چشم خود ببینید روی برد ریموت هشت عدد کلید ریز می بینید که به آنها دیپ سوئیچ گفته می شود و می توان هر یک از آنها را با باز کردن درب رسیور روی برد اصلی آن مشاهده نمود. هشت عدد دیپ سوئیچ ریموت را هر طور که میخواهید قرار دهید و همین آرایش را برای رسیور هم تنظیم کنید . به این صورت ریموت ها به رسیور شناسانده شده و یا به عبارتی ریموت با رسیور تنظیم و یا ست شده است .

3? ریموت بلوتوثی :

سومین نوع ریموت کنترل کرکره برقی ، ریموت بلوتوثی می باشد که کاربرد آن نسبت به دو نوع دیگر به دلیل پایین بودن امنیت آن کمتر است . در تنظیم کردن و ست شدن این ریموت ها نیازی به رسیور اصلی نبوده و جهت تنظیم باید ریموت و موتور باید ریموت خام و ریموتی که از قبل کددهی شده است را به همدیگر نزدیک کرد.


برد ریموت کنترل ها چند متر است ؟

برد ریموت های کرکره برقی با توجه به فابریک و اورجینال بودن و یا غیر اورجینال آن متفاوت است و در انواع اصلی و استاندارد این ریموت های در صورتی که درست ست شده باشند و آنتن ریموت به خوبی تنظیم شده باشد ، از فاصله 45 تا 50 متری می تواند عمل کرده و اقدام به باز و بسته کردن درب کرکره برقی نماید .


آموزش ست کردن ریموت کرکره برقی و تنظیم کردن ریموت کرکره برقی :

نحوه کددهی به ریموت کرکره برقی :

ریموت کرکره برقی

ریموت کرکره برقی

در فروشگاه های بزرگ ، مراکز تجاری ، کارگاه های و سوله های صنعتی و در کل تمام ساختمان های تجاری و مسکونی که نیاز به استفاده و نصب چندین کرکره برقی دارند ، معقول و منطقی به نظر نمی رسد که برای تمامی درب ها یک ریموت کنترل جداگانه استفاده شود . لذا اقدام به ست کردن ریموت کرکره برقی می نماییم تا به جای استفاده از چند ریموت کنترل ، بتوانیم با یک یا نهایتا دو ریموت کار باز و بسته کردن درب کرکره ای را انجام دهیم .

نحوه ست کردن و تنظیم تمام ریموت های کرکره برقی و یا جک اتوماتیک پارکینگی ست کردن ریموت ها به صورت گفته شده در بالا می باشد و نوع دیگری تا به امروز وجود ندارد . البته برخی از شرکتها می توانند ساختارخاصی را برای لرن کردن ریموت ها برای رسیورهای خودشان در نظر بگیرند و برای خام کردن ریموت های که دارای کلیدهای abcd هستند شاسی لرن داخل رسیور را ده ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید کلیه ریموت های ست شده پاک خواهد شد .

در آموزش نصب درب کرکره برقی این قسمت از آموزش توجه خاصی می طلبد میدانید که مشتری با در دست داشتن ریموت به نوعی کلیه اقدامات لازم و رفاه کافی از نصب کرکره برقی خود را با دست داشتن این ریموت احساس آرامش و امنیت میکند .لذا بعضی از قطعات هستند که کلیات کار این چنینی را از لحاظ روانی به دوش می کشد پس علیرغم اینکه سیستم نصب کرکره برقی خود فرایندی تخصصی و طولانی دارد لذا درنهایت یک قطعه کوچک بنام ریموت است که کلیه این شبکه های مرتبط را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر خللی در عملکرد آن بوجود آید کلیه فرایند این مجموعه را تحت الاشعاع قرار خواهد داد امید است این نوع آموزش مختصر شمارا در پیشبرد اهدافتان مصمم تر از گذشته نماید .


تعمیر ریموت کرکره برقی :

در داخل ریموت کنترل باطری وجود دارد که وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز برای این که ریموت کنترل بتواند به موتور کرکره برقی فرمان حرکت دادن تیغه ی کرکره برقی را به بالا یا پایین بدهد ، دارد . وقتی باطری ضعیف می شود ریموت کنترل نمی تواند به درستی کار کند و با تعویض باطری مشکل برطرف می شود اما در مواقعی هم ریموت کنترل نیاز به تعمیر اساسی و ریستور کردن آن دارد که در این صورت بهتر است از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید .


وای فای ریموت چیست؟

وای فای ریموت دستگاهی است که به وسیله ی آن می توانیم از طریق تلفن همراه درب های اتوماتیک محل سکونت و یا کار خود را کنترل کنیم و جایگزین مناسبی برای کلید و ریموت کنترل می تواند باشد .

از جمله مزایای آن می توان بهموارد زیر اشاره کرد :

  • عدم محدودیت در تعریف کردن تعداد ریموت ها بر روی آن می باشد .
  • نصب سریع و راحت بر روی تمام درب ­های اتوماتیک ، درب پارکینگ ها و کرکره برقی
  • بعد از نصب این دستگاه می توانید از موبایل خود به جای دسته کلید یا ریموت کنترل استفاده نمایید .
  • داشتن امنیت بالا

روش حذف ریموت کرکره برقی :

اگر زمانی یکی از ریموت‌ ها گم شد و یا به هر دلیل دیگری تصمیم گرفتید که ریموت‌ها را حذف کنید ؛ جهت انجام این کار باید ابتدا کلید LERN روی برد را فشار داده و

به مدت 10 ثانیه نگه دارید کلید را رها کنید به این ترتیب کلیه ریموت‌ها که به درب کرکره برقی کددهی شده اند حذف خواهند شد. برای کددهی دوباره باید مراحل ست کردن و کددهی به ریموت کنترل را انجام دهید .


برخی از برندهای ریموت کنترل کرکره برقی :

ریموت کنترل بتا :

یکی از برندهای معروف و محبوب ریموت کرکره برقی ، ریموت کنترل بتا می باشد . قیمت مناسب ، کارایی خوب و داشتن یک روکش جهت حفاظت از دکمه های ریموت کنترل از جمله مزایای برند بتا می باشد .

ریموت کرکره برقی اسمارت :

برندی مناسب جهت به حرکت در آوردن کرکره برقی بدون دخالت دست و از راه دور می باشد . سیستم کدهی ریموت کنترل اسمارت لرنینگ کد می باشد .

ریموت کرکره برقی بارزانته :

این نوع از ریموت کنترل ها دارای آی سی EV1527 یا RT1527 یا FP1527 به عنوان اینکودر در مدار فرستنده می باشند . سیستم کدهی ریموت کنترل بارزانته نیز لرنینگ کد می باشد .


برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر جهت ست کردن ریموت کرکره برقی و یا تعمیر آن با شماره 22000830-021 و 02122611575 تماس بگیرید.

آدرس سایت ما جهت مشاهده محصولات بیشتر : kerkerehbarghico.com