سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موتور کرکره برقی سنترال

موتورهای مرکزی ( central motor )

موتور سنترال کرکره برقی یکی از انواع موتور کرکره برقی می باشد . از آنجا که موتور سنترال تنها موتور کرکره برقی است که قابل نصب بر روی کرکره های قدیمی نیز می باشد و نیاز به تعمیر و مراقبت زیاد نداشته و همچنین به دلیل سهولت استفاده و کارکردن با آن برای تمامی افراد ، طرفداران زیادی در بازار دارد .
اما با این وجود در رده بندی موتورهای کرکره برقی اولویت سوم را به خود اختصاص داده و نسبت به موتورهای ساید و توبلار کاربرد کمتری دارد.

ویژگی های فنی موتور سنترال کرکره برقی  :

-همچنان که از نام این تیپ موتور قابل تشخیص است , در موقع مونتاژ قطعات و اجزای کرکره برقی موتور ، در قسمت میانی و مرکزی شفت کرکره برقی نصب می گردد . سیستم مونتاژ موتورهای سنترال به نحوی است که می باید از کاسه فنر جهت تکمیل سیستم شفت استفاده کنید . تعداد کاسه فنر در شفت کرکره برقی اتوماتیک ارتباط مستقیم با عرض کرکره برقی دارد و هرچقدر عرض کار افزایش بیابد بر تعداد کاسه فنر شفت افزوده می شود .

-موتورهای سنترال به لحاظ قدرت ، کیفیت و کشش در رنجهای بسیار متنوع در بازار موجود می باشند و عموما برای درب هایی که وزن متوسطی (وزن 150 تا 500 کیلوگرم) داشته باشند و پرتردد و رفت و آمد نباشند ، مورد استفاده قرار می گیرند .

-همانند تمامی موتورهای کرکره برقی دارای سیستم خلاص کن جهت استفاده در هنگام قطعی برق می باشند .

-برخلاف سایر موتورهای کرکره دارای حرکت سریع و روانی هستند .

-دارای منبع تغذیه 220 ولت می باشد .

-مجهز به سیستم کنترل ازراه دور می باشد .

نصب موتور سانترال کرکره برقی :

نصب موتور کرکره برقی سانترال در مرکز شفت کرکره صورت می گیرد . برای نصب آن باید از فنر و کاسه فنر جهت تکمیل سیستم شفت استفاده شود و تعداد کاسه فنرها بستگی به عرض کرکره برقی دارد و هرچقدر عرض کار افزایش بیابد بر تعداد کاسه فنر شفت افزوده می شود . نصب موتور سنترال از نصب موتورهای ساید و توبولار دشوارتر بوده و نیاز به تخصص و تجربه و مهارت کافی و همچنین صرف هزینه ی بیشتری دارد .

مزایای استفاده از موتور سانترال کرکره برقی :

– همان طور که در بالا نیز گفته شد قابلیت نصب موتور سنترال کرکره برقی و تلفیق آن با کرکره های قدیمی از بارزترین ویژگی های این نوع موتور به حساب می آید که بدون تعویض تیغه و قطعات آن می توان کرکره دستی را به کرکره برقی و اتوماتیک تبدیل کرد . اما باید توجه داشته باشید از آنجا که نصب موتور کرکره برقی سانترال در مرکز شفت کرکره صورت می گیرد بنابراین از نصب موتورهای ساید و توبولار دشوارتر بوده و نیاز به تخصص و تجربه و مهارت کافی و همچنین صرف هزینه ی بیشتری می باشد .

-داشتن حرکت سریع و روان

-مجهز بودن به سیستم خلاص کن در هنگام قطع برق را می توان از مزایای دیگر این نوع از موتور کرکره برقی دانست .

معایب موتور سانترال کرکره برقی :
  • از آنجایی که این موتور باید در مرکز شفت کرکره نصب شود و برای نصب آن شفت کرکره برقی را باید فنربندی کرد ، بنابراین نصب و راه‌اندازی موتورهای سانترال به مراتب دشوارتر از موتورهای ساید و توبولار بوده و به نیروی ماهر و متخصص نیاز است و به همین دلیل هزینه نصب موتور کرکره سانترال بیشتر از سایر موتورها می‌باشد.
  • برای نصب این موتور باید از فنر و کاسه فنر استفاده کرد ؛ چنانچه به صورت درست و استاندار نصب نشود موتور و فنر ها بر روی تیغه های کرکره برقی خش می اندازند .
  • تعمیر آن نیاز به تخصص و مهارت فنی بالا دارد و در صورت خرابی نیاز است که کل کرکره برقی و شفت آن پیاده شود.

شما می توانید قبل از تصمیم گیری جهت خرید موتور کرکره برقی و نصب و راه اندازی کرکره مطالب مربوط به موتور ساید کرکره برقی و همچنین موتور توبولار کرکره برقی را مطالعه نموده و با مقایسه ی این سه موتور ، بهترین نوع موتور را که به نیاز شما پاسخ می دهد انتخاب کنید و در صورت داشتن سوال و برای مشاوره بیشتر در مورد موتور سنترال و نحوه نصب و راه اندازی و استعلام قیمت می توانید با شماره های 22000830-021 و 02122611575 تماس بگیرید.

انواع برندهای موتور سنترال کرکره برقی به شرح زیر می باشد :

  • موتور سانترال Nice (نایس)
  • موتور سنترال بارزانته
  • موتور سنترال سیگما
  • موتور کرکره سانترال هیوت
  • موتور سانترال PUJOL (پوژول)
  • موتور سانترال Ural (اورال)
  • موتور سانترال CAB (کب)
  • موتور سانترال ACM (ای سی ام)
  • موتور سنترال 180کیلو اسمارت (MC)
موتور سانترال بارزانته (Barzante) :

دارای انواع موتور کرکره سانترال بارزانته  180 کیلو ، قیمت موتور سانترال 160 کیلو ، موتور صنعتی پر سرعت 300 نیوتن مخصوص آتش نشانی و موتور سانترال بارزانته با قدرت 420 کیلوگرم می باشند .

ویژگی های موتور سنترال بارزانته :

  1. مناسب برای استفاده در کرکره برقی های با وزن و اندازه متوسط که رفت و آمد زیاد نیست .
  2. گزینه مناسب برای تبدیل کردن کرکره های قدیمی به کرکره برقی های برقی و اتوماتیک می باشد . چرا که نیاز به تغییرات اساسی در ساختار کرکره برقی نمی باشد .
  3. جنس سیم پیچ مسی می باشد .
  4. دارای سیستم خلاص کن در هنگام قطع برق می باشند .
  5. نصب این موتورها آسان و به راحتی انجام می گیرد .
موتور کرکره سانترال هیوت :

موتور سانترال هیوت با سیم‌پیچ صد در صد مسی و بدون UPS ، دارای گارانتی سه‌ساله جزء موتورهای سانترال پرفروش می‌باشد.

=====================================================================

مجموعه تولیدی پارس نوین امیدوار است با ارائه تولیدی کیفی در خصوص کرکره برقی ، موتور کرکره برقی و دیگر متعلقات آن همواره نام خود را در بالاترین سطح تولید و نصب و راه اندازی کرکره برقی در ایران مطرح نماید.

آدرس سایت ما جهت مشاهده محصولات بیشتر : kerkerehbarghico.com